Opinie o Nas
Martwa Zima: Długa Noc Powiększ

Martwa Zima: Długa Noc

Widzieliście co tam się dzieje? Kiedy gnijące ciała coraz aktywniej starały się mnie dopaść, myślałam, ze oszaleję, ale to, co wychodzi z Raxxon powoduje, ze tamte zombie wydają mi się jedynie dziecinnymi zabawkami.

More details

Dostępność: Produkt niedostępny

♦ Wydanie: polskie
♦ Instrukcja: polska
♦ Czas gry: ok. 90 - 120 minut
♦ Wiek: od 14 lat
♦ Liczba graczy: 2 - 5

Martwa Zima: Długa Noc 0 0

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.

189,90 zł

"Widzieliście co tam się dzieje? Kiedy gnijące ciała coraz aktywniej starały się mnie dopaść, myślałam, ze oszaleję, ale to, co wychodzi z Raxxon powoduje, ze tamte zombie wydają mi się jedynie dziecinnymi zabawkami."
W Długiej Nocy gracze muszą zmierzyć się nie tylko ze znanymi już z Martwej Zimy zagrożeniami, ale napotykają kolejne przeciwności. Znajdziecie tu nową lokalizację Raxxon, z której na świat wychodzą przerażające efekty najdziwniejszych eksperymentów i tylko gracze mogą je powstrzymać. Ze swojej kryjówki wyjdą też bandyci, a wy, na różne sposoby, rozwiniecie swoją kolonię. Masa nowych ocalałych i kart rozdroży pozwala zagrać w tę grę zarówno samodzielnie jak i wykorzystać jako dodatek do Martwej Zimy.

Pojawi się też cmentarz, będą wybuchać pułapki, gracze otrzymają nowe sekretne cele i jeśli inni tak zdecydują, zachowają nóż - symbol rozpoczynającego rozgywkę - dłużej niż jedną turę.

Długa Noc to nie tylko dodatkowe znane elementy, to wprowadzające całkowicie nowe mechaniki i karty rozszerzenie dotychczasowej rozgrywki. Pozwala zarówno powiększyć jak i rozpocząć nową grę.

Zawartość pudełka:

  • 8 dwustronnych kart celu głównego
  • 24 karty ukrytych celów
  • 11 kart ukrytych celów zdrajcy
  • 5 kart ukrytych celów wygnańca
  • 20 kart ocalałych
  • 5 kart pomocy gracza
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 165 kart przedmiotów
  • 22 kart zagrożeń
  • 10 kart usprawnień
  • 12 kart eksperymentów Raxxon
  • 6 kart efektów ubocznych
  • 70 kart rozdroży
  • 25 znaczników obrażeń
  • 20 znaczników darmozjadów
  • 20 znaczników żywności
  • 20 znaczników hałasu
  • 20 znaczników barykady
  • 6 znaczników głodu
  • 2 znaczniki toru
  • 20 kartonowych figurek bandytów
  • 30 kartonowych figurek zombie
  • 19 kartonowych figurek eksperymentów Raxxon
  • 20 znaczników zombie
  • 20 kartonowych figurek ocalałych
  • 100 plastikowych podstawek
  • 1 plansza kolonii
  • 9 kart lokacji
  • 1 instrukcja
  • 30 kości akcji
  • 1 kość ryzyka

Napisz opinię

Martwa Zima: Długa Noc

Martwa Zima: Długa Noc

Widzieliście co tam się dzieje? Kiedy gnijące ciała coraz aktywniej starały się mnie dopaść, myślałam, ze oszaleję, ale to, co wychodzi z Raxxon powoduje, ze tamte zombie wydają mi się jedynie dziecinnymi zabawkami.